reklama

Kultúra

Druhého júla. V roku 2015 ma napadli tri kultúrne myšlienky. Čo sa dá robiť, zverejním ich. Pri dlhšom skladovaní ,by napáchli chladničkou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
  1. Výtvarné umenie.

S nadšením som počúval recenziu o výstave obrazov. Kritik nadšene rozprával o vystavených dielach. Obrazy umelca nadšeného / asi vyzretého / sú monochromatické, odborne – šetrí ostatné farby. Možno má ten dotyčný druh so zľavou. Prevažuje farba čierna. Chudák Kandinskij , nech mu je zem ľahká, sa snažil namaľovať do bielej farby biely štvorec. Načo! Stačí jednofarebná plocha na celé plátno. Ovšem tie fascinujúce okraje, ktoré vznikajú nedotiahnutím, až po rám obrazu.Filozoficky : venujte sa aj maličkostiam, radujte sa sa aspoň z obvodu, keď hlavný obsah je čierny. Všetky podstatné veci života budete vidieť ako hračku,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dúfam, že tento jav nevznikol tým, že došla farba danej značky. To by bola hrubá nedbalosť a majster by musel vrátiť obdržaný grant od EU.

Na výstavu rozhodne nepôjdem. Pokazil ,by som si fantastický dojem z recenzie.

2.Hudba

Mrzí ma , že som trocha konzervatívny, ale chcem sa polepšiť. V rámci tohoto trendu, ma potešilo, že moje obľúbená rozhlasová stanica zaradila pol hodiny súčasnej hudby. Zdá sa, že mala – niektorým – poslať návod na použitie.

Moje , vlastnou skúsenosťou ,získané doporučenia.

Pred hodnotením elektro,indy,techno…. si skúste preveriť, či vľavo pri aute práve neopravujú električkovú trať – vysýpanie štrku,podbíjanie pražcov, nadávky vodičov / pardon.To sem vkĺzlo omylom/.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pokiaľ šumy neprestávajú je to ambient, pokiaľ sa zosiľujú, ste v tuneli a stráca sa signál.

V každom prípade pobúchajte otvorenou dlaňou po displeji rádia. Možno blbne.

Múdro povedané – nič nové pod slnkom. V osemnástom storočí Heinrich Ignácz Franz von Bieber vo svojej skladbe Batalia dáva naraz znieť ôsmym rôznym melódiám. V hitparáde by sa chytal…

3.Kultúra toalety.

Urobil som v živote razantnú zmenu. Odteraz bude všetko inak.

Zmenil som značku taletného papiera.

Peter Galád

Peter Galád

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Milujem umenie, čo prináša ľuďom radosť a krásu do života. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu